Пропозиція аутсорсингу ІТ для Вашої компанії

    - фіксована вартість обслуговування комп'ютерів;
    - необмежене число безкоштовних візитів протягом місяця;
    - регулярне проведення профілактичних робіт для забезпечення працездатності парку комп'ютерної техніки;
    - високий час реакції і виїзд фахівця до замовника для налаштування комп'ютерної техніки;
    - установка, настройка і підтримка програмного забезпечення в робочому стані;
    - надійне забезпечення антивірусного захисту;
    - послуги з ремонту та заміни пошкоджених і непрацездатних елементів комп'ютерної техніки;
    - модернізація комп'ютерних систем;
    - консультації та технічна підтримка в процесі експлуатації;
    - рекомендації з питань поліпшення параметрів, ремонту або заміни нестабільних елементів комп'ютерної техніки;
    - дистанційне обслуговування серверів і робочих станцій (за умови попереднього узгодження з замовником);
    - обслуговування та профілактика комп'ютерної мережі;
    - надійний захист мережі та інформації;
    - закріплений IT фахівець;
    ТОВ «Швидка комп'ютерна допомога» працює на загальній системі оподаткування (повний пакет документів: рахунок-фактура, акт виконаних робіт, податкова накладна).

Порядок укладення договору і ослужіванія комп'ютерів

    Попередні переговори та ознайомлення з парком комп'ютерної техніки
        Виїзд менеджера і технічного фахівця в зручне для Закзчіка час і розповідає, що включає в себе абонентське обслуговування і оцінює парк комп'ютерної техніки.
        Обговорюються умови договору, і визначається обсяг первинних робіт по усуненню недоліків і приведення парку комп'ютерної техніки до необхідного для нормальної роботи станом.
    Аналіз поточного стану
    Після узгодження всіх питань до Вас виїжджають наші фахівці для діагностики існуючого стану Вашої комп'ютерної техніки та локальної мережі, і розробляють проектну документацію, яка включає в себе:
        Схему локальної мережі і розташування комп'ютерної техніки та периферійного обладнання.
        Конфігурацію персональних комп'ютерів, серверів, принтерів.
        Інформацію про зовнішні контрагентів, з якими Ви працюєте провайдер доступу в Інтернет, хостинг провайдер] телефони служби підтримки і т.д.
        Виявлення слабких місць в роботі Вашої комп'ютерної техніки, як по продуктивності комп'ютерів, так і програмної частини.
        Складання та узгодження плану по доведенню стану комп'ютерної техніки до якісного і стабільного стану.
    первинні роботи
    Для виконання первинних робіт в обумовлений час виїжджає група висококваліфікованих фахівців компанії. Як правило, в ході первинних робіт відбувається:
        Усунення несправностей в роботі комп'ютерної техніки.
        Організація системи резервного копіювання інформації.
        Установка оновлень безпеки для операційної системи.
        Організація антивірусного захисту комп'ютерів.
        Упорядкування централізованого сховища документів і т.д.
    Абонентське обслуговування комп'ютерів
    У разі виникнення несправностей в роботі комп'ютерної техніки, оргтехніки, збоїв в роботі локальних мереж і багатьох інших питань, Ви можете протягом всього періоду (а який був підписаний договір на абонентське обслуговування) викликати наших інженерів для проведення ремонтних і консультаційних робіт.
    Роботи з абонентського обслуговування можуть здійснюватися як в Вашому офісі, так і на території наших сервісних центрів або за допомогою віддаленого доступу в залежності від виниклої проблеми.
    У разі гострої необхідності наша компанія налаштовує резервним фондом комп'ютерної техніки, тому Ваш офіс не буде простоювати.

Сподіваємося, що наша пропозиція буде для Вас корисним і послужить фундаментом для нашого подальшого плідного співробітництва.